Błędy we wprowadzaniu pomiarów efektywności w firmie lub organizacji – zaczynamy nową serię publikacji!

Jeśli wszedłeś na nasz KPI-BLOG i czytasz ten artykuł, to na pewno nie trafiłeś tu przypadkowo. Z dużą pewnością mogę założyć, że jesteś doświadczonym managerem (managerką?) i sprawy efektywności Twojej firmy lub przynajmniej któregoś z jej działów leżą Ci na sercu.

Zapewne też już zdążyłeś się zapoznać z naszymi wcześniejszymi publikacjami:

Mam nadzieję, że w tych materiałach znalazłaś (-eś) wartościowe informacje, które dały Ci świeże spojrzenie na tematykę KPI.

Niniejszym artykułem chcemy otworzyć jednak coś zupełnie nowego – nową serię kilku publikacji o głównych błędach związanych z wprowadzaniem metryk efektywności w przedsiębiorstwach.

Prowadząc swoją firmę lub dział i próbując wdrożyć pomiary efektywności zapewne spotkałeś się z już z takimi stwierdzeniami:

  • Nasze cele nie dadzą się zmierzyć!
  • Tracimy zbyt dużo czasu i wysiłku na raportowanie i zbieranie danych!
  • Nie widzimy wartości dla nas we wprowadzaniu pomiarów!
  • Pomiary są nudne i uciążliwe!
  • Mam PRAWDZIWĄ pracę do wykonania!
  • Pomiary nie są priorytetowe i mogą poczekać.

Rozpoczynając nową serię artykułów o błędach w KPI, spróbuję Ci pomóc, jak uniknąć przynajmniej części z tych problemów.

A już za kilka dni napiszemy o czymś takim:

target

 

Zainteresowana? Zainteresowany? Zapraszam na KPI-BLOG już za tydzień!